Retningslinjer for fellesskapet

ClassPass' mål er å presentere nye opplevelser for folk, lettvint og sømløst. Og hva som har hjulpet så mange av dere å finne den rette opplevelsen? ClassPass-fellesskapet. Enten vi stiller hverandre spørsmål, skriver anmeldelser, gir uttrykk for våre meninger eller bare treffes på våre sosiale kanaler, så oppfordrer vi alle i fellesskapet vårt til å være åpne, ærlige og autentiske. For å legge til rette for et positivt, morsomt og inspirerende fellesskap, forbeholder vi oss retten til å fjerne innlegg eller utestenge brukere som bryter med Retningslinjer for fellesskapet eller Vilkår for bruk. Hva er de retningslinjene, spør du?

Retningslinjene for fellesskapet vårt

Autentisitet

Fortell din historie. Ikke vær misvisende, og hvis du gir tilbakemeldinger, husk at det som er til størst hjelp er det som holder seg til fakta, ikke det som er overdrevet eller usant.

Respekt og empati ovenfor andre

Vi skal fremme et positivt fellesskap. Unngå personlige angrep og fornærmelser, mobbing, meninger som ikke er konstruktive eller som ikke kan støttes av eksempler.

Passende innhold

Innhold og vurderinger som er støtende, inneholder banneord, er upassende eller til skade kan bli fjernet. Trusler, slibrigheter, trakassering, hatefulle ytringer, innhold rettet mot medlemmer, instruktører eller ansatte for å rakke ned på, skjemme eller fornærme dem, og publisering av personlig identifiserbar informasjon er uakseptabelt i vårt fellesskap.

Salgsfremmende innhold og interessekonflikter

Vær objektiv. Salgsfremmende innhold vil bli fjernet, inkludert eksterne lenker og tilbud på andre varer eller tjenester. Du kan ikke promotere ditt eget nettsted eller din virksomhet. Unngå anmeldelser og vurderinger av din egen virksomhet eller ansatte, dine venners eller families virksomheter, konkurrerende virksomheter, eller belønning av kunder for å gi vurderinger.

Originalt innhold

Legg ut ditt eget innhold. Hvis du ikke har tillatelse til å legge det ut, så lar du være. Så enkelt er det. Unngå å bruke innhold som er tatt fra andre steder, inkludert alt som krenker immaterielle rettigheter.

Relevant

Det du legger ut skal være relevant for mottakerne og for kanalen. Unngå spam, inkludert villedende eller misvisende innhold. Når du skriver anmeldelser skal du fokusere på faktorer i din opplevelse, heller enn sammenligning med andre timer eller treningssteder.

Merk at disse retningslinjene kan endres, men den nyeste versjonen vil alltid være tilgjengelig her.